Spremembe na področju posredovanja nepremičnin v obdobju recesije

Martina Kostajnšek (2014) Spremembe na področju posredovanja nepremičnin v obdobju recesije. Diplomska naloga.

[img]
Predogled
PDF
Prenos (1098Kb)

    Povzetek

    V diplomski nalogi je obravnavano področje nepremičninskega posredovanja v obdobju recesije v Republiki Sloveniji, točneje na območju Mestne občine Ljubljana ter spremembe glede na obdobje pred recesijo. S pomočjo anketnega vprašalnika je predstavljeno delovanje trga stanovanjskih nepremičnin na območju Mestne občine Ljubljana v letu 2013 z vidika nepremičninskih družb ter spremembe v njihovem delovanju glede na obdobje pred letom 2008. Natančneje je predstavljena prodaja stanovanjskih nepremičnin ter njihovo oglaševanje. V letu 2013 so nepremičninske družbe v prvi vrsti prodajala stanovanja, medtem ko je prodaja stanovanjskih hiš precej zaostajala za njimi. Število sklenjenih prodajnih poslov je v letu 2013 glede na obdobje pred letom 2008 za stanovanjske nepremičnine upadlo pri več kot dveh tretjinah anketirancev, kar pa ni bistveno vplivalo na zaposlovanje nepremičninskih posrednikov, saj je njihovo število ostalo nespremenjeno pri več kot dveh tretjinah anketirancev. Nepremičninske družbe so v letu 2013 največ oglaševale s pomočjo interneta, sledijo oglaševanje v časopisih in oglasnikih. Delež stroškov namenjenih oglaševanju se za različne vrste oglaševanja v povprečju pri polovici anketirancev v letu 2013 glede na obdobje pred letom 2008 ni spremenil. Še največ anketirancev je spremembo v smislu povišanja deleža stroškov zaznala pri oglaševanju na internetu. Skladno s tem so bili anketiranci bolj kot ne neodločeni, ali intenzivnejše oglaševanje v obdobju recesije za nepremičninsko družbo predstavlja konkurenčno prednost. Nepremičninske družbe največjo konkurenčno prednost vidijo v izkušenosti nepremičninskega posrednika ter ponudbi raznovrstnih stanovanjskih nepremičnin od najnižjega do najvišjega cenovnega razreda.

    Vrsta dela: Visokošolsko delo (Diplomska naloga)
    Ključne besede: nepremičninsko posredovanje, recesija, oglaševanje
    Število strani: 51
    Obseg in dodatki: 51 str., 8 pregl., 18 sl., 2 pril.
    Jezik vsebine: slovenščina
    Mentor / Somentorji:
    Ime in priimekIDFunkcija
    izr. prof. dr. Maruška Šubic-Kovač130Mentor
    asist. mag. Matija Polajnar573Somentor
    Jure KernSomentor
    Datum in ura zagovora: 27 maj 2014
    Povezava na COBISS: http://www.cobiss.si/scripts/cobiss?command=search&base=50057&select=(ID=6666337)
    Ustanova: Univerza v Ljubljani
    Fakulteta: Fakulteta za gradbeništvo in geodezijo
    Katedre: Fakulteta za gradbeništvo in geodezijo > Oddelek za gradbeništvo > Inštitut za komunalno gospodarstvo (IKG)
    ID vnosa: 4737
    URI: http://drugg.fgg.uni-lj.si/id/eprint/4737

    Akcije (potrebna je prijava)

    Pregled vnosa

    Prenosi dokumenta

    Še več statistike za to delo...